שארפ משיקה מקררים בטכנולוגית J-Tech אינוורטר הנהנים ממנגון שבת למהדרין

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

שארפ משיקה מקררים בטכנולוגית J-Tech אינוורטר הנהנים ממנגון שבת למהדרין

ראלקו, יבואנית שארפ לישראל, משיקה שני מקררים חדשים הנהנים מטכנולוגיות מתקדמות ומביצועים יוצאי דופן, עם פיתוח טכנולוגיית J-Tech אינוורטר ליעילות אנרגטית. דגמי המקררים החדשים, כמו כל דגמי המקררים של שארפ כוללים מנגון שארפ מהדרין ממוחשב וקובע זמנים מוגדרים מראש להפסקת פעולת התרמוסטט לפי תכנון מוקדם, למניעת חילול שבת.

מקררי שארפ 2 דלתות הינם בעלי נפח אחסון של 541 ליטר בדגם SJ-D5620 ו-583 ליטר בדגם D5610 מתאימים לזוגות צעירים ולמשפחות צעירות. המקררים נהנים ממערכת קירור היברידית, בעלת טכנולוגיה להקפאה מהירה וחלוקה נוחה של המדפים בתא המקרר ובתא המקפיא. המקררים מוצעים בגימור שחור או כסוף ובז'.
מקררי שארפ הם בעלי עיצוב חלק, למראה נקי, יוקרתי ואלגנטי הפועלים בטכנולוגיות קירור גבוהות ומתקדמות. מקררי שארפ נהנים מטכנולוגיות מתקדמות ומביצועים יוצאי דופן ומאחריות מלאה לשנה ושבע שנים נוספות על המדחס.
ראלקו הינה מהחברות המובילות בארץ בתחומה. החברה מייבאת ומשווקת מוצרי חשמל ואלקטרוניקה מבית היוצר של שלוש יצרניות מהגדולות בעולם: SHARP, ZANUSSI ו-BLOMBERG. לראלקו מוניטין גבוה בזכות איכות מוצריה ובזכות התמיכה המלאה שהיא מעניקה להם בארץ. שביעות רצון הלקוח עומדת בראש עדיפויותיה של ראלקו ולכן, מקפידה החברה על התחדשות בלתי פוסקת של מגוון המוצרים המשווקים על ידה.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן