דלתות 'רשפים': החלפת דלת הכניסה יכולה לשנות את מראה הבית כולו

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

עיצוב הבית בימינו תופס מקום רחב ומכובד בחשיבה שלנו. אנחנו מוכנים להשקיע לא מעט כסף על מנת להגיע למראה של בית איכותי, נעים ובייחוד מעוצב והכי חשוב מעוצב לטעמינו. הכניסה לבית, המראה הראשוני אליו אנו נחשפים, הוא שמרמז על אופיו וסגנונו של הבית כולו ומכאן החשיבות הגדולה בבחירת דלת הכניסה.

דלת מהודרת ומסוגננת מעידה לרוב על בית מעוצב ומושקע במיוחד גם בעיצובו הפנימי. על מנת ליצור את המראה המושלם חשוב מאוד להתאים את דלת הכניסה למראה הכללי של הבית. לעיתים מדובר בהשקעה קטנה יחסית לתמורה ולשינוי מראה הבית כולו.

מגוון סגנונות עיצוביים

אין זה משנה איזה סגנון עיצובי בחרתם, בין אם הינכם מעדיפים את הסגנון הנקי והמודרני, בין אם הינכם מעדיפים את הסגנון המתכתי והנוקשה ובין אם אתם אוהבים את המראה הכפרי והקלאסי, ב'רשפים' תוכלו להתאים את דלתות הכניסה לבית לסגנון המועדף עליכם, ובכך ליצור מראה אחיד ומושלם של הבית כולו.

"רשפים" מציעה קשת רחבה של דלתות יוקרה. כולן בעלות עיצוב מרהיב ויוצא דופן. כל דלת מתוכננת בידי מעצב הבית וכל פרט בה עובר בחינות קפדניות ע"י טובי המומחים. דלתות "רשפים" הופכות את הכניסה לבית לבלתי נשכחת בכל פעם מחדש.
לפרטים נוספים: דלתות 'רשפים' – רחוב הלח"י 9 בני ברק
לבירורים: 1599552020
www.reshafimdoors.co.il

בתמונה: כניסה לבית בצפון הארץ לפני החלפת דלת הכניסה ולאחר שיפוץ והחלפת דלת הכניסה מבית 'רשפים' Iris Marco –עיצוב , קרדיט תמונה: ארתור דריגנט

 


צילום הכניסה לפני.

צילום הכניסה אחרי.

צילום הדלת לפני.

צילום הדלת אחרי.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן