מייבש הכביסה 'רינאי' – חסכון בזמן ובכסף!

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הקיץ כבר בפתח, ועימו מגיעים החום והלחות. תכיפות החלפת הבגדים רק עולה והררי הכביסה מצטברים להם מיום ליום, השמש והאבק כידוע, פוגמים באיכות הבגד מה שמשאיר לנו רק את האופציה של שימוש במייבש כביסה.

על מנת להקל על מלאכת הכביסה, חברת 'פזגז' מציעה פתרון הולם ומשתלם במיוחד – מייבש הכביסה RINNAI 'רינאי' תוצרת יפן. מייבש הכביסה שפועל במהירות וחוסך לכם זמן וכסף, מעתה במקום לבזבז זמן יקר על תליה וייבוש – תוכלו להקדיש לזמן איכות עם הילדים.

כך תחסכו בהוצאות החודשיות!

בדיקת השוואה שנערכה בין מייבש 'רינאיי' למייבש רגיל בעל נפח קיבולת זהה העלתה, כי זמן הייבוש ב'רינאיי' לאותה כמות כביסה מתקצר בחצי לעומת הייבוש במייבש כביסה חשמלי, מה שמביא לחסכון משמעותי בהוצאות החודשיות. לדוגמא, השוואת צריכת האנרגיה ועלות הייבוש לגבי דגם 6 ק"ג מגלה, כי זמן ההפעלה של מכונה אחת במייבש 'רינאיי' הוא כ- 40 דקות (!) לעומת 120 דקות (!) במייבשים חשמליים אם נכפיל את זמן השימוש בכמות השימוש החודשי נגיע לחסכון חודשי משמעותי!

מהירות הייבוש במייבש 'רינאי' נובעת מכך שהמייבש מופעל בגז. כך שהוא לא רק חוסך לכם זמן, אלא גם מצמצם את השימוש בחשמל, זאת בזכות המערכת המתוחכמת המורכבת מחיישנים מיוחדים, שפועלת במייבש הכביסה. המערכת מחשבת את הזמן המינימאלי הנדרש לייבוש בהתאם למצב הבגד ובכך חוסכת גם בזמן השימוש בחשמל.

בנוסף לכך, הייבוש באמצעות אינו גז מייצר חשמל סטטי, כך שסיבי הבד אינם נהרסים. כתוצאה מכך איכות הבגדים נשמרת.

במייבש הכביסה RINNAI קיימת גם מערכת בקרה דיגיטלית לבטיחות מרבית, לוח הפעלה תחתון לנוחות מקסימאלית ומבנה המייבש קומפקטי יחסית למתחרים, עם תוף כביסה של 6 ק"ג, כך שיהיה נח להכניסו לכל בית.

אז במקום לסבוב כל היום סביב הכביסה, פשוט עוברים למייבשי 'רינאי'!
לפרטים והזמנות: 'פזגז'- 9636*

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן