מיוחד לפסח!! בסדרת המטליות הלחות של ניקול

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מטליות לחות
לחיטוי וניקוי אמבטיה וחדרי השירותים

לקראת הפסח, כמו גם לכל ימות השנה, מציעה ניקול פתרון חכם ויצירתי, שיעזור לכם לשמור על סביבה נקייה ומחוטאת, בקלות, ביעילות ובמינימום זמן – מטליות לחות לחיטוי וניקוי אמבטיה וחדרי השירותים.

ממחקרים שנערכו ע"י חברת חוגלה קימברלי נמצא כי חדרי השירותים והאמבטיה הינם אחד האיזורים בבית אותו מנקים בתדירות יומיומית. עוד נמצא כי חדר באמבטיה והשירותים הוא מקום שקשה לשמור בו על הנקיון ועל סביבה נקייה מחיידקים לאורך זמן.

ניקול עוזרת לכם להתאמץ פחות. במקום להוציא בכל פעם את "הכלים הכבדים" ולנקות עם מים / סמרטוט / חומר / כפפות, ניתן בפעולה אחת פשוטה, להשיג גם ניקוי גם חיטוי, וגם להשמיד 99.9% מהחיידקים – לשלוף מטלית, לנקות, לחטא ולזרוק.

המטליות הלחות לחדרי אמבטיה ושירותים של ניקול מסירות לכלוך, מחטאות משטחים, ידידותיות לעור הגוף והידיים, ומותירות ריח רענן של ניקיון.

עוד בסדרת המטליות הלחות של ניקול: מנקה בצ'יק – מטליות לחות חד פעמיות לניקוי כללי בריח לימון, ידידותיות לעור הידיים, נשלפות אחת אחת, בד חזק ואוורירי לאיסוף לכלוך, מכיל אלוורה וללא אלכוהול. בסדרת מנקה בצ'יק תמצאו גם מטליות לחות חד פעמיות לניקוי הרצפה עם פתח מיוחד למגב. פרפקט לפרקט – מטליות לחות חד פעמיות מותאמות לניקוי פרקט. עקשנית על לכלוך – מטליות חד פעמיות לחות לקרצוף לכלוך קשה.

המטליות מחוזקות בסיבים פולימריים המעניקים למטלית יכולת קרצוף לכלוך עקשן, בנוסף, המטליות מחטאות משטחים, אנטי בקטריאליות ומתאימות לסוגי משטחים שונים כגון שיש, קרמיקה, כיריים, תנורים, כיורים ועוד.

 

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן