מתחדשים לחג הפסח עם כורסאות עמינח

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

כולנו מסובים
לקראת חג הפסח הקרב ובא אתם מוזמנים להתחדש עם כורסאות הנוחות של עמינח ולהסב. עם כורסאות הנוחות של עמינח, הכל נראה אחרת: נוח יותר, נעים יותר, מרגיע ומפנק. עם כורסאות הנוחות של עמינח, תוכלו להירגע אחרי סעודות השבת והחג, ליהנות ממנוחת צהריים קלה או לשבת ולקרוא בנוחות.

כורסאות הנוחות של עמינח תוכננו בהנדסת אנוש קפדנית המעניקה נוחות מושלמת העוטפת את היושב ברכות מדהימה ותומכת בצורה מושלמת בכל הגוף.

כורסאות עמינח מיוצרות במבחר דגמים ובמגוון ריפודים מהודרים מבדים משובחים או מעור מעובד רך להפליא. בהטיה קלה של הגב, תוכלו לבחור אחת משפע תנוחות ישיבה או שכיבה, להרים רגליים ולשקוע בנוחות.

כורסאות עמינח מיוצרות במבחר דגמים עם יתרונות מגוונים: חלקם עם מנגנון נדנדה, חלקם עם מנגנון מסתובב. כולן כוללות הדום נשלף להרמת הרגליים (ריקליינר), מרופד FULL CHAISE – ריפוד המחבר את מושב הכורסה לחלקו העליון של ההדום.

לעמינח סידרת כורסאות ייחודית: עם מגוון היתרונות מגוונים בהם: תנוחה נוחה וקלה להזרמת מחזור הדם והקלה של פעילות הלב, ולמניעת לחצים בעמוד השדרה, מגוון מצבי ישיבה, ריפוד איכותי ונעים למגע במגוון עיצובים של בדים ועורות, ומבנה אנטומי בריאותי המחוזק ע"י קפיצי פלדה מיוחדים לתמיכה מרבית בעמוד השדרה.

כורסאות הנוחות של עמינח מתאימות להאכלת תינוקות, לאירוח ולפינוקו האישי של כל אחד ומשתלבות בעיצוב מערכות הסלונים הבייתיים.

עכשיו במבצע לחג הפסח, כורסאות עמינח החל מ-2190 ש"ח, בכפוף לתכנון.

לפרטים נוספים ולבירור הסניף הקרוב למקום מגוריך: 1-800-720-720 רשת עמינח סנטר ואצל המשווקים המורשים.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן