ראש חטיבת הבריאות במכבי פרופ' נחמן אש אירח את הגאון הרב יהודה לייב שבדרון שליט"א

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

במהלך הפגישה הועלו נושאים רבים הקשורים בפיקוח נפש ● סיור מיוחד של ראשי משמרת ההלכה במכבי

ראש חטיבת הבריאות במכבי פרופ' נחמן אש אירח את הגאון הרב יהודה לייב שבדרון שליט"א
במהלך הפגישה הועלו נושאים רבים הקשורים בפיקוח נפש ● סיור מיוחד של ראשי משמרת ההלכה במכבי
הגאון הרב יהודה לייב שבדרון שליט"א מרבני מודיעין עילית ומראשי העוסקים בענייני רפואה והלכה הגיע השבוע לפגישה מיוחדת עם ראש חטיבת הבריאות והמשנה למנכ"ל מכבי פרופ' נחמן אש, על מנת לדון במגוון שאלות המתעוררות בנושאי פיקוח נפש וחיי אדם.
פרופ' אש הודה נרגשות להרב שבדרון שליט"א על הליווי והייעוץ ההלכתי שהוא נותן למכבי במהלך כל השנה בענייני רפואה והלכה. יצויין כי הרב שבדרון שליט"א משתתף בקווים הפתוחים הנערכים במכבי פעמיים בשנה לקראת הצומות של יום הכיפורים ותשעה באב ולפני פסח. ומעניק תשובות הלכתיות למאות הפונים בקוים אלו.
בתוך כך, נערך במהלך השבוע סיור מיוחד של הרה"ג חגי אלישיב נאה שליט"א ראש משמרת ההלכה שע"י ביה"ד והוראה בבני ברק יחד עם רבני בית ההוראה אשר הגיעו לעמוד מקרוב אחר ההתאמות שנעשו לפי ההלכה במתקני מכבי בבני ברק ובמכבי השלום. את הסיור הובילה מנהלת מכבי השלום בהשתתפות מנהל השיווק למגזר החרדי הרב משה שלזינגר ובבני ברק הוביל את הסיר מנהל המרחב מר אליהו עובדיה.

הרבנים קיבלו סקירה נרחבת על מחלקות המרכזים, מכוני הרנטגן והמרכז לבריאות האשה, הכוללים את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר עם השירותים הרפואיים הטובים ביותר, את ההשקעה הרבה שנעשתה על מנת להתאים את המרכז החדש לאורח חייהם וצרכיהם של האוכלוסייה החרדית בראי ההלכה, כאשר בכל העת מתייעצים במכבי עם רבני העיר שליט"א ומורי הוראה, על מנת לפתור כל ספק וקושי שעלול להתעורר.
ראשי משמרת ההלכה עברו ובדקו את כל הדברים היכולים להוות בעיה הלכתית, ומצאו התאמה מושלמת להלכה ואף העניקו תעודה המעידה על כך. הרבנים הודו להנהלת מכבי והנהלת המכונים על שיתוף הפעולה היעיל, ועל הזמן הרב שהוקדש לכך, וכן על עצם הסיור המחכים.
בתום הסיור ציינה ראש המחוז, הגב' דבורה חסיד, כי זו זכות עבורנו שהרבנים מחזק את העשייה של מכבי למען בריאות הציבור ורואים בכך חשיבות רבה. הגב' חסיד הודתה לרבנים והביעה את הערכתה על פעילותם ומסירותם למען האוכלוסיה החרדית על מנת שיוכלו ליהנות ממגוון שירותי הרפואה המתקדמים ביותר בלא לוותר על נדנוד קל בהלכה.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן