ראש מחוז השרון הגב' סיגל דדון לוי יזמה מפגש רבנים ואישי ציבור לקראת השנה החדשה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

ראש מחוז השרון הגב' סיגל דדון לוי יזמה מפגש רבנים ואישי ציבור לקראת השנה החדשה

המפגש התקיים בבית חבר מועצת מכבי ועוזרו של הרב אלימלך פירר הרב אבישי באגד ● ראש המחוז: בחודשים הקרובים יורחבו משמעותית שירותי הרפואה בהדר גנים
מפגש מיוחד התקיים לקראת השנה החדשה בהדר גנים בפתח תקווה, בהשתתפות רבנים, חברי מועצת העיר ואישי ציבור נוספים, ביוזמת הנהלת מחוז השרון במכבי שירותי בריאות בראשות ראש המחוז הגב' סיגל דדון לוי. לרגל ההתרחבות והתפתחות שירותי הרפואה בשכונה.
את המפגש פתח מנהל השיווק למגזר החרדי הרב משה שלזינגר שהודה למארח הרב אבישי באגד המשמש כחבר מועצת מכבי ועוזרו של הרב אלימלך פירר. כמו"כ הודה להרב אברהם גרוסמן ששימש עד לא מכבר כמתאם קשרי הקהילה, ושיבח את מתאם קשרי הקהילה הרב שמעון ברגמן שפועל ללא ליאות עבור חברי מכבי תושבי השכונה.
הערכה רבה הביע הרב שלזינגר כלפי הגאון הרב יגאל רוזן ראש ישיבת אור ישראל, ולהרה"ג יקותיאל רוזנבאום מרבני השכונה, העומדים בקשר מתמיד ורצוף עם הנהלת מכבי ומסייעים בכל ענייני רפואה והלכה והתאמת השירותים לקהילה.
כמו"כ הודה הרב שלזינגר למנהלת מרחב פ"ת הגב' אורית שישה הפועלת מתוך היכרות חיובית ועמוקה עם המגזר החרדי. וכן למנהלת המרכז הרפואי הגב' מורן רגב, המוכרת עם החיבור החזק שלה לקהילה החרדית על גווניה לצד מתן שירות הולם ומותאם למגזר החרדי על כל צרכיו, ובפרט בפעילות קידום הבריאות בקהילה ובחוצות העיר.
הגב' סיגל דדון לוי ציינה בדבריה כי גם בשכונת הדר גנים מובילה מכבי, ובקרב המגזר החרדי תושבי השכונה 83% הם חברי מכבי. והוסיפה כי "הרחבת הפעילות במרכז הרפואי בהדר גנים כוללת הוספת רופאי משפחה, רופאי ילדים, רפואת נשים ורפואה מקצועית, פתיחת מרפאת השבת, ושעות הקבלה מותאמות לצרכי חברי מכבי החרדים. בימים אלה הורחבו שעות פעילות המעבדה בהדר גנים במטרה להפחית המתנות ולשפר את חווית השרות לבאי המעבדה, ומעתה המעבדה פועלת בימים א-ה בין השעות 7:00 עד 11:00. בקרוב יפתח חדר בדיקות נוסף לרווחת הנבדקים.

הגב' דדון לוי בישרה למשתתפים כי הנהלת המחוז מתכננת עיבוי מורחב ביותר של שירותי הרפואה בשכונה. כאשר סוגיית פריסת השירותים העתידית בין המרכזים הרפואיים השונים, נשקלת באופן שיוכלו לשרת את האוכלוסייה החרדית באופן המיטבי והמותאם ביותר.
המארח הרב אבישי באגד המשמש כחבר מועצת מכבי ציין כי מכבי שירותי בריאות בפתח תקווה פועלת בשיתוף פעולה עם היחידה לחינוך חרדי בעירייה במגוון פעילויות. למכבי גם הסכם עם מכון 'פסגות', כאשר חבריה זכאים לשירותי המכון להתפתחות הילד וקיים הסכם לשיתוף פעולה עם המכון גם בתחום התרפיה. הרב באגד הביא את ברכתו של הרב שלמה גוטפריד שנבצר ממנו להשתתף במפגש, הרב ביקש להודות להנהלת מכבי על התמדתם ונחישותם להביא את מיטב שירותי הרפואה לכל חלקי העיר.
חברי הנהלת העיר הרב אליהו ברוכי והרב ישראל פרידמן שיבחו את הנהלת מרכז הרפואי על הרגישות בהתאמת השירות והודו על התוכנית להתפתח ולהרחיב שירות לטובת התושבים והוסיפו שישמחו לעמוד לעזרת הנהלת מכבי בכל מה שידרש.
באירוע נכחו כאמור הרה"ג יקותיאל רוזנבאום, הרב יוסף באגד, חברי הנהלת העיר הרב אליהו ברוכי והרב ישראל פרידמן, הרב מאיר הנדלסמן והרב דב רוזן עוזרי מנהל היחידה לחינוך חרדי בראשות הרב מנחם שוורץ, הרב יעקב גנזלר, הרב יעקב ורנר, הרב דוד בקר, הרב אברהם גרוסמן, הרב ירון קדושים, הרב אריאל שוהם, הרב משה לפקוביץ, ראשת המחוז הגב' סיגל דדון לוי, מנהלת המרחב הגב' אורית שישה, מנהלת המרכז הרפואי הגב' מורן רגב, הרופאה המנהלית ד"ר מיכל עובד, הרב אבישי באגד חבר מועצת מכבי, הרב משה שלזינגר מנהל שיווק מגזר חרדי ואחראי מתאמי קשרי קהילה, והרב שמעון ברגמן מתאם קשרי קהילה בעיר.
בסיום הפגישה אחלו ברכת שנה טובה כתיבה וחתימה טובה בבריאות שלימה ובשיתוף פעולה הדדי.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן