תוכניות ופעילויות בחופשה לילדי בני ברק קיץ 2016

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

בפיקוח רוחני ובמחיר השווה לכל נפש:
עיריית בני ברק השיקה את שרשרת פעילויות הקיץ וחוברת התוכן המהודרת בשיתוף פעולה עם 'מאוחדת'

לקראת ימי 'בין הזמנים' השיקה עיריית בני ברק את שרשרת אירועי הקיץ הכוללים מגוון שיא של תכניות ופעילויות לילדי העיר במחירים השווים לכל נפש, במסגרת חוברת מהודרת ומושקעת שהופצה לכלל תושבי העיר ביוזמתו של הרב חנוך זייברט, ראש העיר, שהציב את נושא החינוך בראש סדר היום העירוני במתן חופשת תוכן ערכית ומרתקת לילדי העיר, במטרה לרכז כוחות רעננים ומחודשים לפתיחת שנת הלימודים החדשה.
אירועי הקיץ שהפכו לשם דבר בעיר ומחוצה לה, שודרגו השנה בתוספת משמעותית של מספר האירועים והפעילויות לכל המשפחה, תכניות טיולים והפעלות שונות במגוון חדש של נושאים חינוכיים ברוחה הייחודית של העיר, תוצאה של השקעה וחשיבה רבה ע"י מחלקת התרבות העירונית, שבראשות הרב שלמה קוסטליץ, חבר הנהלת העירייה ובהנהלת הרב יעקב רוזן, כאשר כל האירועים והפעילויות הם באישור משמרת הקודש והחינוך.
שיאה של הפעילות בחוברת התוכן הייחודית והמושקעת שחולקה לכל בית אב בעיר, בהפקה מהודרת ומפוארת, בשיתוף-פעולה מיוחד עם "מאוחדת", הפועלת רבות לקידום ערכי הבריאות בעיר, וזאת בהמשך לכינוס רב משתתפים בנושא "רשת ערים בריאות", שהתקיים לא מכבר , בהשתתפות ח"כ הרב יעקב ליצמן, שר הבריאות, בו קרא הגאון רבי יצחק זילברשטיין שליט"א, רב שכונת רמת אלחנן, לעידוד ילדי העיר לנושאים חשובים בתחומי הבריאות, ובמסגרת זו החליטה "מאוחדת" להרים את הכפפה ולעשות שיתוף פעולה עם העיריה באירועי הקיץ הרבים והמגוונים לילדים ולמשפחות.

 

החוברת הכוללת 2 שערים נפרדים, מציעה עשרות עמודי תוכן של תכניות, טיולים והפעלות לכל המשפחה במחיר סמלי ומיוחד, לצד עשרות עמודי תוכן של בריאות יצירה, חידודים חשיבה והפעלה, על העיר בני ברק, גידוליה, מייסדיה, ראשיה, אישי החסד שבה, ותכנים נושאי פרסים, ממיטב כותבי התוכן המובילים בציבור החרדי. החוברת כולה מהווה מוקד משיכה למשפחה כולה ומציעה חוויה אמיתית לכל גיל.
"מאוחדת" המשקיעה רבות בקידום ערכי הבריאות בעיר ומציבה רף חדש ואיכותי של מובילות רפואית ושירות מושלם בסטנדרטים הגבוהים ביותר, כאשר השותפות בשרשרת פעילויות הקיץ הינה חלק מראייה כוללת זו, להעצים את ערכי הבריאות ולתת דגש מיוחד דווקא בתקופת החופשה, לתכני בריאות בטיחות וזהירות. החוברת כולה מצטיינת בצבעוניות וציורי אמן, סיפורים בהמשכים והיצע חווייתי מרשים וערכי.
הפעילות כולה זוכה להערכה רבה בקרב תושבי העיר, כאשר רבבות ילדי העיר ללא יוצא מן הכלל זוכים לקחת חלק בפעילויות המפוקחות ערכית וחינוכית ומוצעות במחיר השתתפות סמלי, מה שמעניק לכל משפחה את מלוא היכולת לקחת חלק בשרשרת פעילויות הקיץ, לאגור כוחות ולחזור לספסל הלימודים ברעננות מחודשת.

בברכה,
אברהם טננבוים
מזכיר העירייה ודוברה
בתמונה: השער ועמודים מחוברת בת עשרות עמודים על אירועי הקיץ בבני-ברק שהוכנה והופצה ע"י מחלקת התרבות של העירייה בכל בתי האב בעיר והופקה בשיתוף-פעולה עם "מאוחדת".

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן