כללית ברכסים קיימה אירועי בריאות מיוחדים לתושבי המקום

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

כללית ברכסים קיימה אירועי בריאות מיוחדים לתושבי המקום

את חופשת בין הזמנים האחרונה לא ישכחו ילדי רכסים למשך זמן רב.
לו יכלו קירות הבריכה העירונית רחבת הממדים של רכסים לדבר הם היו מספרים כי חגיגה מיוחדת שכזו טרם ראו. את מה שקירות המתנ"ס לא יכלו להביע במילים, אמרו ילדי רכסים והוריהם שזכו לשעות של הנאה בפעילות מים ייחודית במבצע הקיץ של 'כללית', אשר מצאה דרך ייחודית ומהנה להקנות ללקוחות אורח חיים בריא וחשיבותה של פעילות גופנית.
תחת הסיסמה "חותרים קדימה" הוזמנו לקוחות 'כללית' ברכסים, לחגוג ימי פעילות בבריכה העירונית ברכסים. כאשר כל יום יוחד לקבוצה נפרדת – גברים, נשים, ילדים וילדות.
ההשתתפות בימי הפעילות הייתה חינם, וכאשר הגיעו המשתתפים, כ-200 איש או ילד, לברכיה חיכתה להם הפתעה מיוחדת במינה ופעילויות מגוונות בהתאמה לקבוצה.
קבוצות הילדים נהנו מפעילות כדור עף במים, תרגול בעזרת 'בננות' במים, משחקי חברה, מדריכי כושר ברמה גבוהה מקצועיים ובין לבין, לרגעי של חופשה מתוקה, חולקו ארטיקים, טרופיות ועוגה אישית לכל משתתף או משתתפת.

בנוסף נערכו מפגשים לגברים ולנשים בימים נפרדים, כאשר מדריכי כושר העבירו שיעור אירובי מים לאבות והאימהות השתתפו בחוג אירובי מים למען בריאותן.
האירועים לווה לאורכם במוזיקה מקפיצה שהוסיפה נופך רב לאווירה הנפלאה ששררה במקום.
בכל אחד מהאירועים השתתפו כ-250-300איש. כלומר: למעלה מ-1000 איש השתתפו בארבעת האירועים.
מנהל הבריכה העירונית ברכסים התפעל מהיקפו של האירוע, כאמור הגדול ביותר שהתקיים אי פעם לילדי רכסים ומהסדר הטוב והארגון המופתי שאפיין אותו לאורך כל הדרך – הן במהלך הפעילות והן לפני הפעילות ולאחריה.
"המשוב המתקבל במרפאת כללית מאז יום הפעילות לילדים הוא יוצא דופן, מעל ומעבר למצופה", אומרת מנהלת האירוע, "הטלפון במרפאה לא הפסיק לצלצל. אנשים מתקשרים כדי להודות בכל לב, לספר עד כמה נהנו. עד עכשיו, למרות הזמן שחלף מאז אירועי הקיץ עדיין ממשיכים לזרום מכתבים אל הנהלת המרפאה ובה מציינים כולם את ההנאה הרבה ששאבו מהאירוע".
במקביל מודים לקוחות 'כללית' ברכסים על השירות הנרחב לו הם זוכים. במרפאה המרווחת, הנאה והמטופחת מוצעים שירותי רפואה ראשונית – שירותי אחיות, רופאי משפחה, רופאי ילדים (בנוסף, רופא ילדים במרפאה עצמאית) כאשר רפואת נשים זמינה 4 פעמים בשבוע וכוללת רופאת נשים, אחיות, מוניטור ואולטראסאונד.
שירותי רפואה יועצת כוללים:רפואת עור, נוירולוגיה, אורולוגיה, דיאטנית מותאמת למגזר שנכנסה רק לאחרונה לתפקידה ותרחיב את שעות הפעילות מאלו שהיו מקובלים עד כה, התפתחותהילד -מרפאה בעיסוק (2-9), פיזיותרפיה (תינוקות), קלינאית תקשורת, נוירולוגית ילדים.
מנהלת מרחב חיפה וגליל מערבי של כללית, פרופ מ"ק חן שפירא, מסרה כי היא שמחה על הצלחת היוזמה שנערכה כחלק מתרומת כללית לקידום בריאות. מעבר להנאה שהענקנו לילדים, חשוב שהם חוו פעילות גופנית מהנה אשר תורמת מאד לבריאות ואנו מקווים שיוזמה כזו ויוזמות נוספות שלנו יסייעו להפנמת המסר של פעילות גופנית גם כחלק מההנאה של הילדים והמשפחה.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן