הטיפים של ד"ר רינה גרנות לשמירה על המשקל בתקופת החגים עם תוספי התזונה של 'רוטס'

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

החגים לפנינו וההכנות וההקפאות נכנסים לפול-ספיד-אקספרס. השגרה הברוכה חזרה, הבית שקט ורגוע יותר בינתיים. מזג האוויר נעים בחוץ, מזמין אותנו להליכות ופעילות גופנית. לנטורופתית ומאמנת הבריאות ד"ר רינה גרנות יש כמה טיפים, בשילוב כמוסות של חברת 'רוטס', שיסייעו לך לעבור את התקופה הקרובה בקלות.

הטיפים של ד"ר רינה גרנות לחגים ולשמירה על המשקל עם תוספי התזונה של 'רוטס'
החגים לפנינו וההכנות וההקפאות נכנסים לפול-ספיד-אקספרס. השגרה הברוכה חזרה, הבית שקט ורגוע יותר בינתיים. מזג האוויר נעים בחוץ, מזמין אותנו להליכות ופעילות גופנית. לנטורופתית ומאמנת הבריאות ד"ר רינה גרנות יש כמה טיפים, בשילוב כמוסות של חברת 'רוטס', שיסייעו לך לעבור את התקופה הקרובה בקלות.
צירוף כל הנתונים האלו מצייר אצלי תמונה של אפשרות לנהל חיים קצת יותר בריאים המצויים בשליטתנו ובחירותינו… עכשיו זה הזמן לבחור תפריט מאוזן וקליל יותר ממה שנסחפנו אליו בימי החופש הגדול ובין הזמנים. אז אולי קצת נתאמץ להוריד 2-3 ק"ג של עודף טרי, שאגב יורדים בדרך כלל באופן מהר יחסית, ונכנס לחגים עם נקודת התחלה מעודדת (במודעות שכדאי לשמר על הירידה, וגם זה לא מדי מסובך או קשה).
אז תבני לך תפריט שעבד לך בעבר, או תקבלי ממאמנת בריאות או תזונאית תפריט מאוזן מותאם אישי, צאי להליכות מהירות כמה פעמים בשבוע, ובואי נראה איך לשמר על הירידה והכושר- ולא פחות חשוב- על המחויבות לאורח חיים בריא ומרזה.

הנה כמה טיפים להפחתת עודף תיאבון, אכילת יתר ואפילו כמה סנטימטרים בחגים:
1. תכננו את סעודות החג. באופן כללי, הכנת הסעודות תתחלנה במטבח הפרטי שלנו או של בני משפחה שלנו הקרובים. בואו ניקח אחריות ויוזמה שהסעודות תהיינה טעימות ובריאות כאחד. עוף, דג, בשר, ביצים – חלבון מן החי יכולים להיות חגיגיים מאד בתנור או מבושלים בלי הרבה טיגון וקמחים, עם ירקות בשפע ומרינדה מתובלת היטב בלי תוספת סוכר וקמחים עם מרגרינה. חלבון הוא המזון הטבעי המשביע ביותר. אך גם בזה לא להגזים.
2. סלטים ביתיים. סלט חי, סלט חסה ועלי בייבי, פשטידות ירקות, ירקות מוקפצים או אנטיפסטי הם חגיגה לעיניים, לבלוטות הטעם, ולמנה מכובדת כשיושבים יחדיו בשולחן החג. הסלטים משביעים כשהם מתובלים בשמן זית, מלח ים ולימון טרי ובריא, או אבוקדו, או טחינה גולמית מדוללת מתובלת או במיונז ביתי מביצה ושמן זית.
3. גם את הפחמימות אפשר בדרך כלל לשדרג באשר לבריאותן, ולבחור פלפל / גמבה/ כרוב/ קישואים ממולאים באורז מלא או קינואה, פשטידת תפו"א עם קישואים וגזר בתנור. את פירורי הלחם תטחני במעבד מזון מלחם חי או שיבולת שועל (או סובין שיבולת שועל מבית טבע) ותרוויחו את הבי-ויטמינים שהקב"ה שם בדגנים המלאים, המסייעים בעיכול הפחמימות שיהפכו לאנרגיה זמינה, ללא שומן מיותר ומכביד כבקמחים אחרים. יש שפע של מתכונים לתוספות טעימות ובריאות פלוס מינוס, לעוגות ומאפים קלים ומרשימים על בסיס דגנים מלאים והממתיקים היותר טבעיים.
4. שתיית כוס מים לפני כל סעודה, משביעה ומסייעת לעיכול. תוסף התזונה 'בשבילך' מבית חברת 'רוטס' המכובדת, עם כוס מים כחצי שעה לפני הארוחה מפחיתה את המשיכה לאכילת יתר, ומשאיר אותך עם תאבון בריא ובמידה נכונה. יחד עם זאת יש ללעוס היטב את המזון שאוכלים. תטעמי את המזון שטרחו עליו, והכוונות וניצוצות של קדושה ימלאו את הנשמה שלנו בשובע פיזי ורוחני.
5. סימנים לראש השנה – גם מהם אפשר לאפות וליהנות. הפירות החדשים ל"שהחיינו" מושכים בצבעים, במרקם שלהם, ובעצם היותם חדישים – ובריאים. מחיה את הנפש.
6. המנה האחרונה האהובה ביותר אצלנו ובקרב משפחות בעלות מצפון נקי לגמרי, הינה תערובת של סורבה או קרטיבים מפרי או מיץ פרי קפוא. המרקם של בננה כבסיס יחד עם פירות העונה הוא תענוג. גם אבטיח טחון וקפוא בא בחשבון. זהו תענוג אחרי סעודות דשנות או בין הארוחות.
7. לסעוד על צלחות קצת יותר קטנות, לאכל קצת יותר לאט, ללכת להליכה רגלית עם היקרים לך במקום לנשנש בספה עד בלי די. אני אוהבת את ההליכות הרגועות והשקטות בתקופה זו שההמולה ניכרת כמעט בכל פינה.
8. תוספי תזונה: ואם כל העמידה על הרגליים בהכנות לחג משאירים אותך עם קצת כאבי גב, רגליים או ראש, קפסולת 'ביו כורכומין' של 'רוטס' תקל עליך מאוד. ל'ביו כורכומין' מרכיבים מדויקים שהוכחו במחקרים להפחית את הדלקתיות הגורמת לתופעות המציקות האלו ויאפשרו גם לך לנוח ולהרגע בחג…ולהנות עם כולם! מגיע לך!
ושיהיה לך ולכולן כתיבה וחתימה טובה!

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן